Hør hvordan jeg blev “Narret” til at købe en langt dyrere hotelværelse og hvordan du selv kan bruge samme tricks i din forretning.

Rigtig god weekend og pinse, du fortjener begge dele 🙂

De bedste hilsner

Martin

1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (20 lyttere har afgivet deres stemme)
Loading...

Folk der læste denne, læste også

  • Thomas Ardal 10. juni 2011 at 12:41

    Det er en rigtig god pointe 🙂 Jeg synes generelt danske virksomheder mangler fantasi til at lave den slags mersalg. I stedet bliver der forsøgt svindlet med at oplyse priser uden moms, uden gebyrer osv., for på den måde at få tilbudet til at se billigere ud.

  • Henrik Blunck 10. juni 2011 at 19:01

    God pointe. Men hold da helt ferie hvor kan du få mange postkort med fotos af Statue of Liberty til overprisen. 🙂

    Just kiddin’. Det er bestemt et tip der kan bruges. Når McDonald’s har succes med upsell, hoteller også har det, hvorfor skulle vi andre så ikke også få det? Tak for tippet.

    God weekend, og god Pinse. 🙂

  • Anton 10. juni 2011 at 19:15

    Når du ringer til Cykeltaxa.nu og gerne vil leje Octopus i en halv time koster det 600 og det vil de fleste, der kommer det fantastiske tilbud hvor du oplever at få tilbudt 1.5 time for 1800 kr. Inklusiv fri bar 300 Per person. Det gør altså turen en del sjovere for kunden og også for Cykeltaxa.nu alle er glade og festen er godt sat i gang.

  • Jesper 11. juni 2011 at 05:35

    Denne ene gang er jeg altså slet ikke enig … jeg er pisseiriteret over at der næsten altid kommer ekstra omkostninger på faktuaren …
    Selv på de mindste ting kommer der faktureringsgebyr, miljøbidrag eller hvad nu den slags ellers kaldes… Og hvis man skifter teleselskab, forsikringsselskab, bank el. lign. går der typisk et par år før det nye selskab er dyrere end det du skiftede fra.

    Jeg hylder de 100% gennemsigtige priser … så kan det godt være at man kan tjene nogle flere skejser ved at være mere udspekuleret … men penge er jo ikke alt … synes jeg.

    🙂

    God weekend

    • Thorborg 11. juni 2011 at 19:00

      For det første har jeg aldrig nævnt at man skal skjule gebyrer mm. Faktisk tværtimod. Men når det er sagt er det ikke en forbrugerkanal jeg har, men et forsøg på at lære iværksættere at tjene flere penge, så er du ikke gået forkert?

  • Morten 21. juni 2011 at 12:24

    Fuck hvor smart hehe
    Man skal bare ik gøre samme trick med gebyre, for det har en direkte modsat effekt!

  • Breindal 22. juni 2011 at 01:53

    Ret genialt af RItz Carlton. Må erkende jeg selv er blevet fanget af samme procedure adskillige gange 🙂

  • Kent Medom 28. juni 2011 at 09:47

    Er chancen ikke rigtig stor for at få utilfredse kunder med det trick. Jeg tænker bare, hvis du nu ikke var kommet i tanke om, at udsigten kunne have skiftet ved det nye tilbud, så tror jeg da at du var blevet pænt skuffet, i hvert fald på din datters vegne, når I var ankommet til den “forkerte” udsigt.

    Jeg kan nemt se genvejen til at tjene flere penge, men hvis det er på bekostning af en dårlig kundeoplevelse, holder den vil ikke på lang sigt. Nu har jeg kun taget udgangspunkt i den nævnte oplevelse.

  • Kim Madsen 9. juli 2011 at 08:20

    Super video 🙂

    men .. triple…. wiser… hvad ?
    nogen som har et link 🙂

  • Kim Madsen 20. juli 2011 at 19:14

    Mange tak Martin 🙂

    Når vi snakker flybilleter syntes jeg dog expedia mangler lidt.. jeg meget glad for http://www.mrjet.dk fordi der er muligt at vælge “Søg med priskalenderen, +/- 3 dage ” da det for mig ikke betyder det store om det er en bestemt dag +/- 3 dage giver et super overblik og det er nemt at vælge 🙂

    ellers har jeg med stor succes brugt http://www.booking.com og sparet over 50% på hotel, men tripadwisor ser spændende ud og skal testets næste gang 🙂

  • Skriv en kommentar