1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (10 lyttere har afgivet deres stemme)
Loading...

Folk der læste denne, læste også

  • Mads Gade Henrichsen 18. maj 2011 at 11:06

    Hvis der er flere som udbyder det samme som dig, så gør det du udbyder helt specielt. Hvis i har lyst til at læse en hel bog om det:
    http://www.sethgodin.com/purple/

    Mvh. Mads Gade Henrichsen

  • Simon Zeeberg 22. maj 2011 at 14:09

    Ja, Jesper har sgu reddet et par Stande – Klart den bedste Grafisk-tryk/Visitkorts-Lemming jeg kender!

  • Henrik Eriksen 27. maj 2011 at 03:19

    Martin det du egentlig snakker om er jo at “benchmarke”, hvilket mange iværksættere og andre virksomheder bør bruge i langt højere grad end de gør i dag. For hvis man kan benchmarke samtidig med at man kan sætte sit “eget” præg på et produkt, et koncept eller lign. så er man nået langt og vil adskille sig fra konkurrenterne! 🙂

    God weekend!

  • Nicolai L. 21. juni 2011 at 06:48

    Jeg er desværre ikke den mest opfindsomme person. Jeg ser ofte hvad folk har haft success med, og ser om jeg kan ‘kopiere’ deres koncept – selvf. anderledes. Jeg laver niche hjemmesider, men er efterhånden ved at opdage, at jeg skal finde mine egne uudforskede nicher.

  • Skriv en kommentar