1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (25 lyttere har afgivet deres stemme)
Loading...
  • Thomas Frank 8. marts 2010 at 09:36

    Fantastisk indslag!

    Da du startede med video-blog fra din iPhone, spurte du efter tips og triks.

    Jeg har lige købt denne iPhone tripod hos Joby.

    Og check så lige deres website, lige efter bogen.

    Jeg startede med at downloade deres gratis APP Gorillacam, som bliver 1000 gange bedre ved køb af deres tripod. SÅDAN skal det gøre. Link til Joby http://joby.com/gorillamobile/3g/

    Link til en lille timelap video jeg har lavet med Gorillacam og tripod fra Joby http://www.youtube.com/watch?v=3_ikOjamQkQ

  • Christer Holte 8. marts 2010 at 10:28

    Du har fuldstændig ret !

    “smil til verden og verden smiler til dig”

    :o)

    De bedste hilsner
    Christer

  • Birgit - Min-Mave.dk 8. marts 2010 at 11:46

    Det er så sandt som det er sagt, det er sådan dagen forløber bedst for alle, så man bedre kan klare dagens udfordringer.

    Men smør ikke for tykt på, man skal jo nødig klistre fast, for så kører man ingen steder.

  • solbriller 8. marts 2010 at 13:20

    Tror danskere mangler tålmodighed og respekt for andre. For det der er altså ganske almindeligt opførsel i mange lande, selv i supermarkedet med en lang kø… Der bliver ekspedienten ik svinet til selvom man står 5-10 mennesker og venter. I DK skal der bare stå 2-3, og så bliver folk utålmodige og af og til virkelig grove!

  • John 8. marts 2010 at 14:32

    @solbriller – Du har ret. Vi er faktisk lettere respektløse af og til…Næsten som om, at vi ikke har tid til, at være flinke, hvor åndssvagt det end lyder…..

  • Thomas De Oliveira 8. marts 2010 at 15:55

    Det er nemlig fuldstændig korrekt, jeg bruger det også meget som salg & marketing partner i PHPTECH, det med når jeg tager fat i en mulig kunde er jeg flink fra start til slut ligegyldigt om kan siger nej og måske bliver lidt sur over man ringer, så sent som idag oplevede jeg at en blev rigtig sur over at jeg ringede til ham og ville sælge vores produkt, han spurgte efter hvor vi havde hans nummer fra og blev godt sur på mig, jeg sagde pænt og ærligt undskyld og at vi sletter vores oplysninger om ham og sagde han måtte have en forsat god dag, der blev hans stemme dejlig venlig igen, og han sagde i lige måde. Sådan behandler jeg mine kunder, respekt er en vigtig ting at kunne vise for sine kunder og mulige kunder.

    God input Thorborg, lytter spændende med 🙂

  • Tommy Krabbe 9. marts 2010 at 01:34

    “You catch more flies with honey than vinegar” 🙂

  • Dennis Johansen 9. marts 2010 at 03:39

    Sjovt… her sidder man og tænker hvad skal jeg gøre nyt og anderledes i dag, mon ham den tossede har nogle idéer… ? 🙂

    Svaret blev, efter at have hørt din podcast…
    “Giv noget ros til nogle der bestemt ikke regner med det…” 🙂

    Så jeg fik lige strikket en ringeliste på 10 personer sammen…

    Dog med den forskel at jeg ikke vil kræve noget retur… Det skal nok komme…

    Som altid – gode pointer…
    TAK!

  • Peder Juul 9. marts 2010 at 03:53

    Godt sagt og jeg kan kun tilslutte mig dette. Hvis man gerne vil have noget fra den anden, så “giv for at få”. Det handler ikke om at få, få, få og få, men også at give. Man kan give noget til den anden part der har meget værdi for ham men ikke koster dig noget (ros) og den anden part kan give dig noget som er meget værd for dig, men ikke koster ham noget (opgradering på hotel).Super godt sagt og man får så meget ekstra i løbet at en ganske almindelig dag.

  • PERNILLE 9. marts 2010 at 06:21

    Enig Martin..jeg sidder i suppedasen mange gange..hvordan siger man fra uden at blive “skåret fra”??@solbriller..den med køen i supermarkedt er jeg ikke med. på ..jo det at folk bliver sure ja…mest synd for kassedamen der oplever samtlige kasser lukket og total kø foran hendes kasse.. oplever jeg en kø på den måde og ingen andre kasser er åben?..beder jeg om at der bliver åbnet en kasse..rimeligt med de madpriser vi betaler i DK ..også må de vente med at proppr hylderne og hjælpe kassedamen og gi en go service!!!

  • Heidi 17. marts 2010 at 08:22

    Uha Martin kan levende forestille mig, hvordan de næste 100 mails i din indbakke kommer til at se ud 🙂

  • Dann 17. marts 2010 at 09:49

    Der hvor jeg kommer fra kalder man det lefle.

  • Anja Harms 17. marts 2010 at 12:43

    Hvor ville jeg ønske at de mange sælgere man bliver bestormet med tænkte sådan, på den anden side ville jeg jo så blive fattig 🙂

    Tak for at vidensdele Martin.

  • anton 17. marts 2010 at 14:42

    Hej Martin.

    Tak for din lommefilosofi, jeg står lige på trapperne til at skulle lave en stor handel og er glad for det sidste råd på vejen… selvom jeg godt nok har hørt noget i den retning før.

    Men tak tak

  • steffen 17. marts 2010 at 15:46

    Hej Martin

    Denne video er den første af dine jeg ser, og hvad skal jeg sige …. den fes rent ind på lystavlen … tak for det gode men også indlysende tip! 🙂

    Vh
    Steffen

  • Brian O'Driscoll 17. marts 2010 at 16:34

    Hej Martin

    Tusind tak for at du deler din viden og tanker ud på den måde du gør. Det er fantastsik brugbart. Klare budskaber med smil på læben. Vil helt sikkert følge med i hvad der kommer ud.

  • Allan Haastrup 24. april 2010 at 15:21

    Wow Martin,

    Du gør det igen. Det er dejligt at høre, igen, hvorledes du på en utroligt simpel måde forklarer dette princip.

    Du har været, og er stadig en stor inspiration for mig. Glæder mig til at høre fra dig igen.

  • Thomas Bon 29. maj 2010 at 08:49

    Hej Thorborg og Venner
    Jeg sidder i øjeblikket og læser en bog, som er den suværent bedste jeg har læst om det, om du taler om. Den er skrevet af Dale Carnagie, og hedder, “Winning friends and Influencing People.” Den er oprindelig skrevet i 1937, og består af et hav af praktiske eksempler på hvordan man som leder og sælger, får det bedste ud af en situation. Det jeg elsker mest ved den er, at den IKKE handler om hvordan man manipulerer sine medmennesker (som den lidt misvisende titel ellers antyder) men netop, som du Martin taler om, fokuser på at det virkelig kan betale sig at være oprigtigt interesseret i andre mennesker. For når du oprigtigt interesserer dig for dem, får du det samme igen. – det er det glade budskab. Læs den, jeg har allerede fået nogle resultater, der er helt uden for, hvad jeg troede, jeg kunne præstere. PRØV DET 🙂

    Thomas Bon
    Partner, Lehman og Partners
    Thomas er specialiseret i Ekstraordinære Menneskers Tænkning, og har mere end 12 års erfaring som Business Coach med en teoretisk baggrund som Cand.psych og HD(O).
    Kunder: HSH Nordbank, J. Lauritzen, CPH Lufthavn. Se anbefalinger på LinkedIn: http://www.linkedin.com/profile?viewProfile=&key=18073823&locale=en_US&trk=tab_pro

  • Skriv en kommentar