Fordel salget på de tider hvor du har godt tid..

Dbh Martin

1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (20 lyttere har afgivet deres stemme)
Loading...

Folk der læste denne, læste også

  • Peter Olesen 10. maj 2010 at 19:39

    Mange tak for endnu en god video og det er selvfølgelig skrevet bag øret.

  • Alexander Hold 11. maj 2010 at 02:22

    Det var en god oplevelse at vågne op til. Der er uden tvivl et ubenyttet potentiale hos mange danske- som udenlandske virksomheder. Vær ikke sky for at dele flere opdagelser fra det store land af muligheder.

  • Martin Leinstein 11. maj 2010 at 02:45

    Hej Martin!
    Godt indlæg, jeg kom i tanke om en ting, hvorfor er Starbucks ikke flere i Danmark og Norge?
    Jeg bor selv i Oslo pt. og jeg syntes det er underligt at Starbucks ikke har tage Norge med storm,
    Norge er det næst største land i hele verden som drikker mest kaffe pr indbygger – der må da
    et stort marked for det i Norge.

    Nå men måske nogen kan svare mig på mit sprøgsmål.

    Kan i have en fantatisk dag 😉

    Hilsen
    Martin Leinstein

  • Marievelin 11. maj 2010 at 06:12

    God observation, godt indslag.

    …Og endnu bedre kommentar om Henrik Øe.

  • Henrik Blunck 11. maj 2010 at 08:43

    Jeps, upselling er en super måde at få skabt lidt ekstra omsætning.
    Hyggeligt du deler lidt af hverdagen.
    Jeg må erkende, at vi er p*ssemisundelige med hensyn til vejret. Der var overskyet i dag, og jeg kunne godt bruge bare 3-4 af graderne herovre i det kolde Skandinavien.

    Spøg til side. Som sædvanlig 5* givet. Super indspark. 🙂

  • solbriller 11. maj 2010 at 09:32

    Faktisk en smart ide… Så udnytter man de dårlige timer på dagen, og skaber noget salg, og sikkert os lidt ekstra indtjening…

  • erogen.dk 11. maj 2010 at 15:52

    Godt tænkt – det er jo happy hour, men kun for betalende kunder. Dejligt målrettet

    Når der er tale om e-handel, er der ikke nødvendigvis på samme måde sløve perioder på en dag. Hvor længe kan kunder reelt huske en voucher?

    Jeg tænker på at giver vouchers til sidst på måneden eller lign.

  • Mathias Hoffmann 11. maj 2010 at 16:22

    Jeg er selv stor tilhænger at denne form for markedsføring og undrer mig ofte over at vi ikke ser mere til det i Danmark.

    Udover det direkte mersalg som en voucher kan skabe, så er der også en loyalitetsskabende effekt i denne type markedsføring som kan øge salget på lang sigt. Og som Thorborg også nævner, så er det selvfølgelig også en fordel at markedsføringen rammer eksisterende kunder som må formodes at være interesserede i produktet.

    Og når der så samtidig stort set ingen udgifter er forbundet med markedsføringsinitiativer af denne slags, så kan jeg ikke se nogen grund til at man som virksomhedsejer i hvert fald ikke lige tester det af – Hvis effekten udebliver har man jo ikke tabt andet end lidt tid.

  • Kristoffer Hjerrild 11. maj 2010 at 19:48

    God ide! Det skal da lige huskes!

  • Claus D Jensen 15. maj 2010 at 07:13

    Super idé. Det, kan man da kalde “obvious marketing”, som man måske ikke lige tænker over..

    PS: Lyd og billedkvalitet er knap så god når du har kalechen rullet ned :-)…

  • Rakeback 12. juni 2010 at 18:18

    Fantastisk at kunne sælge på den måde. Det er stof til eftertanke.

  • RakeBack 21. juli 2010 at 13:35

    Logisk som altid Martin! – Kommer du snart over og hjælper mig med at få mine 6000 ideer filtreret og gjort anvendelige? 🙂

  • Jeppe 10. juni 2011 at 11:58

    Du omtaler forbruger rådet, temlig dårligt…
    Hvor kommer den modstand mod ham fra….

  • Thorborg 10. juni 2011 at 12:29

    Forbrugerrådet har ikke behandlet mig særlig pænt.
    I en sag, der viste sig ikke at være en sag, sørgede de for at hænge mig ud som forbryder i alle landets aviser. Jeg var hverken sigtet, dømt eller andet og det viste sig at de tog fejl.
    Så dem har jeg et anstrengt forhold til.

    De bedste hilsner

    Martin

  • Jeppe 10. juni 2011 at 14:18

    Hej Martin
    Tak for seriøs svar, som altid

  • Skriv en kommentar