Lidt mere gøgl fra Vegas.
Sådan vinder kasinoet Harrahs på deres ret skræmmende, men blærede CRM system.

1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (10 lyttere har afgivet deres stemme)
Loading...

Folk der læste denne, læste også

  • Von Münchhausen 18. januar 2010 at 04:13

    Jeg syntes det er helt genialt, og kan sagtens se det anvendt mange steder. Specielt på nettet hvor man via IP mm har muligheden for at lave noget der minder meget om det, uden at skulle kaste sindsygt mange penge efter det. Googe gør det allerede lidt ved at vise os resultater baseret på tidligere søgninger. Måske man kunne tænke sig en webshop med mange tilbagevendene kunder har et system der viser vare som de ved kunden måske vil købe pga tidligere køb. Det kunne være baseret på kategori ,pris eller hvad man nu fandt frem til.

  • Alexander Hold 18. januar 2010 at 07:19

    Jeg bliver inspireret hr. Thorborg. Tak for det!

    Man ser det jo flere steder at man giver folk en pris kompensation, for til gengæld at indsamle bruger infomation. Det slog mig at FDB, eller Coops butikker også benytter sig af disse medlemskort, og jeg håber da for dem at de indsamler information om hvad jeg som forbruger indkøber.

    Yderligere. Lækkert med en nye host. Jeg oplever markant større hastighed. Må jeg spørge om hvor du hostede før, og hvem der hoster i dag?

  • solbriller 24. januar 2010 at 22:45

    Hvorfor ikke udnytte de muligheder, der er… Men lidt sjovt, at der kun er et Casino, som har set den mulighed!

    Spørgsmålet er vel bare, hvordan man overføre dette til alle andre brancher. Det giver i hvertfald stof til eftertanke!

  • Kenneth Dambo 21. februar 2010 at 18:43

    @solbrille: Jeg tror, at grunden til at det nettop er et casino, der har fundet på dette er, at de generelt er meget opmærksomme på brugeradfærd i et omfang, som alle foretningsmænd burde være det. De sætter jo en dyd i at holde øje med om folk snyder og tilgodeser deres største spillere og egentligt lyder dette som om, at man har automatiseret det, som man havde en Casino Host til at gøre før i tiden, altså til at holde styr på, at Big Spenders har det godt, og bliver ved bordene for at spille, og så trukket det ned på et niveau til alle kunder.

    @Von Münchhausen: Jeg tænkte også eHandel med det samme, dog lidt mere i retning af pris differentiering. Hvis man har et produkt som folk køber ofte, og generelt svinger meget i pris, så som rejer eksempelvis, så kunne rejse/flyselskabet begynde at skyde sig ind på hvor meget du er villig til at betale for en rejse og give dig en “medlemsrabat”, hvis de oplever, at du er inde at kigge flere gange på en bestemt rejse end du plejer og dermed sænke prisen den smule, der måske skal til for at overtale dig til at købe rejsen. Det kan også være, at du rejser en gang om måneden, go kommer der så en måned, hvor du ikke har bestilt rejsen som vaneligt, så kan man udsende et “Specielt Tilbud Til Nettop Dig” brev eller e-mail med tilbud på den rejse du plejer at købe.

  • WWW.bennybomstærk.dk 5. marts 2013 at 05:54

    Hej jer lærte engang et trik fra jer tror det var jack wels, hvis bog er billig på dansk 30 kr, tror jeg gav i vordingborg. det var en taxa chuufør der hav de aftalt med er portier, at når en kunde tcekket ud eller en ind, og var fast kunde, gav han et tegn, så kunden bliv modtaget som god gammel kunde, chaufør gav selvfølgen gode venner med portier, eller gav et beløb, Det mest kostbare for mig er ikke penge men tid, penge er der nok af men jer lige fyldt 59, så jeg har næsten halvdelen af min kvota på 120 år, så nu lakker det miod den korte ende. 🙂 Smiley

  • Skriv en kommentar