Tiden er ved at løbe fra traditionel PR

De bedste hilsner

Martin

 

1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (3 lyttere har afgivet deres stemme)
Loading...
  • Anders Gisselmann 18. maj 2013 at 03:31

    Helt enig Martin. Der er sket en mærkbar ændring de senere år. Jeg ser dog fortsat at PR rykker MAX, når vi har profiler placeret på de rigtige kanaler til målgrupper, der er relevante til at købe vores produkter. Men ja, det er langt sværere at ramme rigtigt i dag – også fordi medierne er så flakkende i dag – før var det lettere at sige, den historie vil Berlingske helt sikkert bringe, den der hører til i Politiken osv….og så er udfordringen selvfølgelig for mange små spillere (også blandt dine lyttere), at få ordentlig hul på deres eget micromedie – deres eget sociale netværk – her kan jeg se at mange rigtig gerne vil og prøver hårdt, men aldrig får hul igennem. Så lav endelig et indlæg om at knække koden til de sociale medier – altså de første skridt – og alt det der med at det skal være et langsigtet projekt, som kræver en helvedes tålmodighed. Sådan er det jo – det er jo præcis der du er verdensmester og kan inspirere mange.

  • Skriv en kommentar