Dinero, som jeg er medstifter af og direktør for, ramte en stor milepæl med 40.000 tilmeldte virksomheder.
Det er vildt at vi på så kort tid, har nået et så stort et antal tilmeldte, når man tænker på hvor få kroner vi har brugt på marketing.
Men vores strategi har helt tiden været, at Dinero skal være af så høj standard, at folk anbefaler det til hinanden, så det er det de fleste penge er gået til.
Vi kører stadigvæk med et underskud hver måned, selvom vi er meget tæt på break even. Altså ikke rent regnskabsmæssigt, men på likviditeten og det er det vi lige nu koncentrerer os om.
Jeg havde håbet at vi i efteråret 2014 havde nået flere features. Men med godt 100 nye virksomheder tilmeldt hver dag, har alle kræfter været sat ind på at sikre at Dinero, også i fremtiden, er super hurtigt.
Jeg håber dog på, at vi i startet af 2015, kan begynde at arbejde på nye ting igen, der dog alle skal sikre at Dinero bliver endnu lettere at bruge og løser flere af de udfordringer små virksomheder møder i hverdagen.
Har du endnu ikke prøvet Dinero, så kan du lave din gratis konto her