Her er en sjov forretningside, som kan laves i byer med mange restauranter i samme område.

De bedste hilsner

Martin

 

1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (5 lyttere har afgivet deres stemme)
Loading...
  • Solbriller 16. august 2011 at 10:18

    http://www.joeys.de benytter et lignende koncept, når de får nyheder!
    Joeys er lidt ala justeat i DK, dog er det kun deres egne pizzariaer, som er med i konceptet.
    Er man tilmeldt deres nyhedsbrev, så får man 1 gang om måneden eller hver anden måned en rabatkode, hvor man kan smage deres nye produkt gratis, mod at man selvfølgelig bestiller andre varer!

    Og det virker altså! For de kan poste masser af euro i en reklame i avisen, hvor de skriver, at de har byens bedste Muffins, men hva er de ord værd? Når kunderne derimod har smagt disse muffins, pizzasnegle, salater, vine, lukkede pizzaer eller hva det nu er, så kan man forholde sig til produktet…

  • Jan Rasmussen 17. august 2011 at 13:57

    Jeg har flere steder i udlandet set Food Courts i større malls og shopping centre. Dvs et fælles spiseområde, hvor flere (typer) restauranter serverer mad til de samme borde.

    På den måde kan hvert medlem i familien eller gruppen vælge, hvad de vil spise, Indisk, Pizza, Kinesisk, Japansk, McD, Burger King, etc.

    Det kunne være sjovt, om et af storcentrene her i Danmark ville tage den ide op. Det nærmeste jeg lige kan komme på, at have set det i Danmark er i Kolding Storcenter, hvor de fleste af restauranterne er placeret i forbindelse med BioTorvet, men man skal stadig blive enige om, at spise mad fra den samme restaurant.

  • Jacob Kynde 19. august 2011 at 13:31

    Disse fyre tænker verbalmarketing på en hel ny måde. Måske har du hørt lidt om det.

    http://www.youtube.com/watch?v=rQOakgQnhOU

  • Skriv en kommentar