Så sandt, så sandt.
Det var også super med dette indlæg, for senere i dag udgiver jeg en ny e-bog, og det er ikke e-bogen der skal fokuseres på, men det forbedrede forhold, som læserne vil opleve ved at implementere principperne.
Tak for tippet. 🙂
Martin er nok kommet ud at rejse. Det er komunisme skyld at Hanoi er forurenet 🙁
Hvad med Spanien, hvad med arabiske lande, hvad med Indien, Nepal, Indonesien, osv. ?
Ingen af de lande er kommunistiske, og Vietnam, som omtales, er det vel kun, når det gælder den absolutte overordnede styring og begrænsning af mennesker.
Martin, det vil klæde dig at holde den politiske propaganda væk fra dine på mange måder gode små videoer.
Jeg lukker min webshop om mindre end en uge, men det indlæg giver stof til eftertanke. De tanker kan jeg sikkert bruge i forbindelse med et andet projekt. Vi (jeg) er nok for tilbøjelig tilat vise et produkt alene – og ikke i den sammenhæng det skal bruges. Tak Martin
@Wildau, jeg har rejst meget og aldrig set så meget skrammel 🙂
Og jeg udtaler mig om alt det jeg har lyst til.
Men jeg har da et hammer og sejl med hjem, som jeg vil hænge på mit kontor til skræk og advarsel.
De bedste hilsner
@wildau, slap dog af mand og hoer hvad det drejer sig om istedet for at koere ned af dit eget sidespor.
@Martin jeg syntes det er soedt du gider bruge dit krudt paa at svare wildau.
@ hvem det maatte interessere: Martins indslag faar mig til at taenke paa de ejendoms maeglere i England som parkerer en Porsche paa vejen af det hus de skal saelge og faar en tiltalende kvinde/mand med tiltalende boern, til at bage boller og sprede frisk-bagte-boller-duft lige foer huset skal fremvises. Den virker hver gang fordi det er hyggen i huset der bliver solgt ligesaa meget som huset selv. Man kan strax visualisere sig selv parkere sin Porsche og spise frisk bagte boller hvis bare man keober det hus …
Wildau er træt af at Martin taler om Vietnam på den måde han gør, fordi han selv er blod rød, stemmer Enhedslisten og forøvrigt ønsker at vi alle skal gå i det samme par sko. Desuden skal alt generelt også helst bare være sort og hvidt og vi skal helst være så styret af staten som overhovedet muligt og fralægge os selv ALT det ansvar vi overhovedet kan, for det klare staten jo – hvad enten det er “vækning” af vores børn om morgenen, opdragelse eller lign.!
Hvor er det da godt at der findes mennesker som dig Wildau! Du er en af dem der minder mig om, hvor godt det er at jeg aldrig ryger i den side af vejbanen.
Du har naturligvis helt ret – cafékunden er flintrende ligeglad med fustagen.
Appellér til det han eller hun ønsker … skummende øl eller hvad det nu må være.
Men her er det så faktisk vigtigt at man som markedsføringsansvarlig grundigt tænker over hvad kunden i virkeligheden søger:
1) Et produkt (skummende øl)
2) En personlig oplevelse (at få slukket tørsten med skummende øl)
3) En lille social oplevelse (at få slukket tørsten i selskab med…)
… Osv. osv. osv.
Relativt få danske virksomheder begår den fejl at vise fustagen og ikke et glas med øl. Det har vi lært. Men mange begår stadigvæk fejlen blot at vise glasset med øl, når de i virkeligheden burde vise den personlige eller sociale oplevelse etc.
pointen forstået…endnu et fedt indslag – gir da lige lidt til eftertanke, at man måske ikke bør være helt så “korrekt” overfor sine kunder…okay at give lidt ved dørene, i målet om at nå længere…
Så sandt, så sandt.
Det var også super med dette indlæg, for senere i dag udgiver jeg en ny e-bog, og det er ikke e-bogen der skal fokuseres på, men det forbedrede forhold, som læserne vil opleve ved at implementere principperne.
Tak for tippet. 🙂
Hej Martin, Tak for endnu et fantastisk video indlæg! Du booster altid lige mit energi, tak.
Martin er nok kommet ud at rejse. Det er komunisme skyld at Hanoi er forurenet 🙁
Hvad med Spanien, hvad med arabiske lande, hvad med Indien, Nepal, Indonesien, osv. ?
Ingen af de lande er kommunistiske, og Vietnam, som omtales, er det vel kun, når det gælder den absolutte overordnede styring og begrænsning af mennesker.
Martin, det vil klæde dig at holde den politiske propaganda væk fra dine på mange måder gode små videoer.
Tak.
Jeg lukker min webshop om mindre end en uge, men det indlæg giver stof til eftertanke. De tanker kan jeg sikkert bruge i forbindelse med et andet projekt. Vi (jeg) er nok for tilbøjelig tilat vise et produkt alene – og ikke i den sammenhæng det skal bruges. Tak Martin
@Wildau, jeg har rejst meget og aldrig set så meget skrammel 🙂
Og jeg udtaler mig om alt det jeg har lyst til.
Men jeg har da et hammer og sejl med hjem, som jeg vil hænge på mit kontor til skræk og advarsel.
De bedste hilsner
Martin
@wildau, slap dog af mand og hoer hvad det drejer sig om istedet for at koere ned af dit eget sidespor.
@Martin jeg syntes det er soedt du gider bruge dit krudt paa at svare wildau.
@ hvem det maatte interessere: Martins indslag faar mig til at taenke paa de ejendoms maeglere i England som parkerer en Porsche paa vejen af det hus de skal saelge og faar en tiltalende kvinde/mand med tiltalende boern, til at bage boller og sprede frisk-bagte-boller-duft lige foer huset skal fremvises. Den virker hver gang fordi det er hyggen i huset der bliver solgt ligesaa meget som huset selv. Man kan strax visualisere sig selv parkere sin Porsche og spise frisk bagte boller hvis bare man keober det hus …
Wildau er træt af at Martin taler om Vietnam på den måde han gør, fordi han selv er blod rød, stemmer Enhedslisten og forøvrigt ønsker at vi alle skal gå i det samme par sko. Desuden skal alt generelt også helst bare være sort og hvidt og vi skal helst være så styret af staten som overhovedet muligt og fralægge os selv ALT det ansvar vi overhovedet kan, for det klare staten jo – hvad enten det er “vækning” af vores børn om morgenen, opdragelse eller lign.!
Hvor er det da godt at der findes mennesker som dig Wildau! Du er en af dem der minder mig om, hvor godt det er at jeg aldrig ryger i den side af vejbanen.
“Tak”
Hej Martin,
Tak for et fint videoindlæg om marketing.
Du har naturligvis helt ret – cafékunden er flintrende ligeglad med fustagen.
Appellér til det han eller hun ønsker … skummende øl eller hvad det nu må være.
Men her er det så faktisk vigtigt at man som markedsføringsansvarlig grundigt tænker over hvad kunden i virkeligheden søger:
1) Et produkt (skummende øl)
2) En personlig oplevelse (at få slukket tørsten med skummende øl)
3) En lille social oplevelse (at få slukket tørsten i selskab med…)
… Osv. osv. osv.
Relativt få danske virksomheder begår den fejl at vise fustagen og ikke et glas med øl. Det har vi lært. Men mange begår stadigvæk fejlen blot at vise glasset med øl, når de i virkeligheden burde vise den personlige eller sociale oplevelse etc.
Hilsen fra Christian
HA…fed pointe “lidt” okay, at bestikke sig frem…
pointen forstået…endnu et fedt indslag – gir da lige lidt til eftertanke, at man måske ikke bør være helt så “korrekt” overfor sine kunder…okay at give lidt ved dørene, i målet om at nå længere…