1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (16 lyttere har afgivet deres stemme)
Loading...

Folk der læste denne, læste også

  • Tim 27. januar 2010 at 01:57

    Hej Martin

    Tak for endnu et spændende oplæg, det bliver spændende at se om korte nyhedsbreve kan konvertere lige så godt, eller bedre/dårligere end længere nyhedsbreve.

    Tim

  • Kairn Høgh 27. januar 2010 at 03:24

    For pokker, Martin, forleden besluttede jeg for mig selv at mit nye nyhedsbrev på Podconsult.dk ikke behøver at være i tekst.

    Det kan ligeså godt være en lille video eller lydfil. Det er jo ligesom dét, jeg arbejder med.

    Det kunne være fedt, hvis man kunne afspille en flashvideo eller en lydfil direkte i mailen, men det kan vist slet ikke lade sig gøre…?

  • Thorborg 27. januar 2010 at 22:27

    @Tim, ja helt sikkert og tak for ros.
    @Karin, hmmm det ved jeg ikke, men jeg vil nok frygte for spamfiltre m.m. 🙂

    Dbh Martin

  • Henrik Blunck 28. januar 2010 at 18:56

    Super spændende tanke, og det er stensikkert rigtigt. Vi kæmper alle om folks opmærksomhed, så iudeen lyder rigtig.

    Jeg nød nu dine nyhedsbreve, men der er stensikkert 10 der ikke læser det for hver person der gjorde – og den statistik kan ingen sidde overhørig. Det handler jo, som bekendt, om at bruge sin tid mest fornuftigt.

    Så tak for inspirationen, endnu engang. 🙂

  • Bent Andersen 31. januar 2010 at 10:51

    Jeg sad og tænkte hvor fedt det var at se dig så spudlende og i et fantastisk godt humør. Ingen tvivl om at du lige var blevet super inspireret.

  • Thorborg 1. februar 2010 at 15:25

    @Henrik, det skal nok blive godt!

    @Bent, det kan du tro! 🙂

    Dbh Martin

  • Kenneth Dambo 21. februar 2010 at 20:16

    @Kairn Høgh: Generelt, så tillader e-mail klienter og hosts ikke, at man inkluderer scripts direkte i e-mails, men hvad du kan gøre, er at inkludere et screenshot fra din video i din e-mail og gøre det til et link til din youtube video eller lave et ikon med et link til dit podcast eller bare et godt gammeldages tekstlink. Min at inkludere en flashafspiller direkte i din e-mail betvivler jeg kan lade sig gøre.

    @Thorborg: Det giver vel egentlig meget god mening, set med usability brillerne på, det at en side har et bestemt formål og et call-to-action. På samme måde får hvert enkelt e-mail et enkelt call-to-action frem for, at have eksempelvis fire og derfor gamble opmærksomheden og sandsynligheden for at den samme person konverterer i alle fire call-to-actions. Det kan også være, at du får noget indhold med, som du ellers ikke ville have sendt ud, fordi du ikke havde samlet nok til et langt nyhedsbrev.

  • Skriv en kommentar