1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (27 lyttere har afgivet deres stemme)
Loading...
  • gusse 25. februar 2010 at 15:08

    Sådan johan skal den skive skæres ! en ordenligt sælger er fanme vigtigt, nogle gange vigtigere end selve produktet …

    og så snuuuuuper jeg lige en kiks og ligger mig ind foran flimmeren …

  • Thomas Pedersen 25. februar 2010 at 18:45

    Jamen, du har jo egentlig helt ret.
    Nu får jeg selv dårlig samvittighed. Fik nogle produkter hjem fra Kina, som nu har stået i garagen i 2 måneder fordi jeg ikke mente at jeg kunne sælge dem, da de ikke havd den rette emballage, men det er jo bare et spørgsmål om præsentation og pris.

  • Cammilla Rysgaard 26. februar 2010 at 03:56

    Du er fanme så skarp!

    En fornøjelse for en iværksætter at høre dine indspark 🙂

    /C

  • Gert Rune Jespersen 26. februar 2010 at 04:28

    Sådan, Martin!

    Alt det der pivefrans, med fralæggelse af ansvaret (det er de andres skyld), kan alle mennesker på denne jord lige så godt som 15-årige end som 65-årige (og så har spildt det meste af deres liv, med ting der IKKE kunne lade sig gøre).

    Se frygten i øjnene og få noget erfaring (du vælger selv om du vil se dine resultater som fiasko eller erfaring!)

    ha’ en fantastisk dag 🙂
    mvh
    Gert

  • Christine 26. februar 2010 at 05:07

    Og når der ikke er flere tudekiks tilbage og krummerne er støvsuget op, så kan man jo sætte MJ´ http://www.youtube.com/watch?v=SgtWIx2zLtk på, boost sig selv lidt og danse en lille dans for den nye salgsstartegi 😀 he he.

    “Take A Look At Yourself And
    Then Make That . . .
    (Take A Look At Yourself And
    Then Make That . . .)
    Change!

    I’m Starting With The Man In
    The Mirror,
    (Man In The Mirror-Oh
    Yeah!)
    I’m Asking Him To Change
    His Ways
    (Better Change!)
    No Message Could Have
    Been Any Clearer”

  • solbriller 26. februar 2010 at 07:57

    Det er altid nemmest, at give andre skylden for manglende salg eller succes. Men som du selv siger, så ligger fejlen jo typisk hos personene/virksomheden selv!

    5 x stjerner herfra ;D

  • Henrik Blunck 26. februar 2010 at 15:26

    Som altid super at høre dine videocasts. Du har præcis fat i den rigtige ende, og et super los i rumpen til de som glemmer hvor ansvaret for manglende salg ligger.
    God weekend. 🙂

  • Skriv en kommentar