Den bedste måde at løse konflikter på, er at invitere til en god snak…

De bedste hilsner

Martin

Ps. Kai driver hotel på en ø i Australien omgivet af krokodiller, mød ham her

1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (11 lyttere har afgivet deres stemme)
Loading...

Folk der læste denne, læste også

  • Bent Anderser 26. juni 2012 at 14:56

    Det er helt banalt. Så banalt at det blev til et reklame slogan for Orange, “Samtale fremmer forståelsen”.

    Det er også en fed fornemmelse når man får vendt en sur kunde til en glad kunde der siger “tak for god service”.

  • RemouladeRikke 27. juni 2012 at 08:55

    Hej Martin!

    Jeg har brugt dit eksempel i et svar på en sur mail, fra en “bange” konkurrent.

    Jeg spurgte ham om ikke vi skulle være venner i stedet for fjender, og måske endda hver især høste noget positivt af, at konkurrence kun ville fremme vores udvikling. Og det gør jo alle…
    (kunderne) glade 🙂

    Jeg har nu modtaget hans svar, hvor han nu erkender at han på ingen måde ønsker at være
    fjender.

    Han slutter oven i købet med et “Held og Lykke.”

    Så denne metode er ihvertfald herfra bevist EN SUCCES! 🙂

    Tak for alt Matin og co.
    Var aldrig blevet mig, uden jer!

    Ps. Martin – Du burde overveje at lave en mobil app hvor du laver små pep talks!
    Så har man som iværksætter fra Amino, en svær tid med sure kunder, eller problemer med systemet,
    så har du lige kogt alle dine geniale budskaber ned til 20 sekunders – “KOM NU! Du kan godt!!”

    God dag…

  • RemouladeRikke 27. juni 2012 at 08:57

    (I øvrigt – Hvis man skriver for lange linier her i DENNE boks, så forsvinder teksten ind bag —->
    denne boks. Hvilket gør, at man er nød til at skifte linie, for at se hvad man skriver.)

  • Baresso har lært noget? Tog de sociale medier alvorligt « John G. 7. juli 2012 at 13:50

    […] Efterfølgende inviterede Baresso Martin Thorborg på kaffe. Det kan du høre mere om i bloggen “Inviter din fjende“. […]

  • Rosenstand 22. august 2012 at 15:12

    Hej Martin
    Det ser vist desværre ud til, du skal byde ham på kaffen igen 🙁

  • Thorborg 22. august 2012 at 15:25

    Nej det duede ikke i dette tilfælde desværre, han er uden for pædagogisk rækkevidde.

  • Skriv en kommentar