1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (6 lyttere har afgivet deres stemme)
Loading...

Folk der læste denne, læste også

  • Henrik Blunck 6. januar 2013 at 03:48

    Ja, helt enig. Kineserne har det yderst fornuftige ordsprog, at hvis man ikke kan smile skal man ikke åbne en butik. Mange af de butiksejere som hyrer sure mennesker der sågar kan finde på at diskutere deres kritik af arbejdssituationen mens der er kunder i butikken, ja, så ligger man som man har redt.
    Godt indspark, og godt du holder stilen her i det nye år. 🙂

  • Mads 7. januar 2013 at 18:04

    Hej Martin
    Jeg har dog ikke selv nogen detailbutik, men super interessant og underholdende indlæg alligevel. Jeg er helt vild med dine eksempler i forhold til innovation, og elsker når man kan se, at du selv får en uforberedt idé midt i det hele, lyser helt op, og straks plaprer (positivt ment :D) derudaf om dén idé også.

    Fed video!
    – Mads

    Ps. Godt lavet @ parallelparkeringen ;-)!

  • Skriv en kommentar