Mange talenter starter godt ud, men skrider så i svinget. Så tænk dig om!

Og rigtig godt nytår 🙂

Dbh Martin

1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (16 lyttere har afgivet deres stemme)
Loading...
  • Henrik Blunck 3. januar 2011 at 21:17

    Så sandt som det er sagt. Kunder fortjener du altid gør dit bedste, og det er en god ide at minde folk om det, for det er ofte her det netop går galt.

    Der er intet så bittert som at et stort projekt falder til jorden bare fordi en partner i et joint venture ikke leverer varen. Tillid er nøgleordet – hver gang.

  • Peter 4. januar 2011 at 00:26

    Vise ord 🙂

    Ser frem til en masse videoer i 2011 🙂

    Godt nytår

  • Erik B. Jørgensen 4. januar 2011 at 01:48

    Super godt indlæg og godt at høre dig igen. Der er ikke noget være end når man har et godt samarbejde med nogen og pludselig svar de ikke på mail, holder ikke aftaler, osv.
    Godt nytår til dig også, du ser frisk og slank ud 😉

  • Jimi Hove 4. januar 2011 at 05:00

    Dejligt gode råd, og jeg kender det selv for tiden.

    Et lille tip fra mig, hvis det vælter ind med kunder fra din hjemmeside, og du ikke har tid til at give god nok service til de kunder du allerede har, og mens du venter på at få ansat flere medarbejdere til at komme op på næste niveau : skriv på siden at du pga stor succes desværre ikke tager flere kunder ind de næste 2-3 uger. Dernæst får du lige fyret noget adsense på siden, så du tjener nogle penge samtidig.

  • Guldkorn fra Martin Thorborg | TerkeLit.dk - Helt ude i skoven 4. januar 2011 at 13:16

    […] }/*]]>*/ Guldkorn fra Martin Thorborg Udgivet den 04/01/2011 af TMEHHermed en lille god video fra Martin Thorborg.. han har jo ret.. Dette indlæg blev udgivet i Arkivet og tagget Martin Thorborg, Thorborg.tv. […]

  • Hosted Exchange 5. januar 2011 at 11:02

    Igen gyldne ord Martin..

    Du rammer jo lige der hvor det gør ondt ;o)

    Per

  • Casper 6. januar 2011 at 08:04

    Hej Martin,

    Lytter til alle dine PodCasts på min iPhone og det er super lækkert materiale så tak for det.
    Dit sidste podcast kan jeg dog ikke downloade, den melder at URL’en ikke kan findes – har prøvet at re-subscribe men det virker heller ikke.

    Bare lige for din info, håber det kommer op og kører igen,
    endnu engang tak for et godt program og god inspiration!

  • Thorborg 6. januar 2011 at 10:06

    Der var sket en fejl, men den er nu rettet, så iTunes bør snart været opdateret med rigtig adresse, sorry.
    Tak for alle jeres fede kommentarer og jeg er glad for at hjælpe jer!

    Dbh Martin

  • ComputerArts.dk 7. januar 2011 at 04:28

    Det er så sandt som det er sagt! Det kræver erfaring at holde tungen lige i munden når der skal planlægges mange opgaver på en gang og så samtidig sørge for høj kvalitet 🙂

  • Lars 15. februar 2011 at 05:46

    Super fedt indlæg. Især indenfor rengøringsbranchen er det ofte det der er problemet. En ny kunde er lykkelig over at få udskiftet det gamle rengøringsfirma som ikke gad mere. De sløsede, var uengagerede og fulgte ikke op på ønsker og de ændrede behov der var opstået hos kunden. Men det nye firma de fik hyret havde overskud, lyst og engagement til at levere en fed rengøringsSERVICE og fulgte op på selv de mindste ting og var i det hele taget super proaktive…i en periode…indtil de også fik lige lovlig travlt med at bygge firmaet større og tage sig en gevaldig slapper, glemme det de lovede…som du sagde flere gange:TAG DET NU ROLIGT! Hold det du lover, vær ærlig i alle ting, tag ikke kunder ind som træder på dig og tapper din energi og fremfor alt…BRÆND FOR DET DU ARBEJDER MED!!! Tak for energien, Martin!

  • Skriv en kommentar