Martin Thorborg podcast

Et produkt som folk efterspørger kan man sælge f.eks. via søgeord på Google, men hvad gør man hvis folk ikke ved at de mangler produktet?
Lyt til 14. afsnit af Thorborgs Talkshow og ja, sådan hedder det nu, Thorborgs Brevkasse er nu død 🙂

Dbh Martin

Lyt til Talkshow her:

Tryk play  

Download Talkshow her (MP3)

1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (19 lyttere har afgivet deres stemme)
Loading...
  • Rosenstand 26. januar 2009 at 17:19

    Tillykke med den nye station! Det er fedt at høre dit engagement, og det smitter ret godt, er jeg sikker på.

    Keep’m comming!

  • Rasmus Scheuer-Larsen 26. januar 2009 at 18:07

    Hej Martin,

    Tak for endnu et godt indlæg. Og so far so good, din nye “legeplads” virker kanont!
    mht. at gøre dit website endnu federe, så tror jeg nøgleordet er “Less is more”, og med det sagt så synes jeg det er super fedt at holde det simpelt og overskueligt. Så det er sku fedt, kan dog være jeg kommer med noget input senere men som det er nu, har jeg ikke noget at sætte en finger på =)

    Dbh
    Rasmus

  • Bjarke Klüwer 26. januar 2009 at 18:16

    Det var en fin house warming, Martin. Ser frem til dine næste shows.

    Det ser ud til at Elisabeth fra Når Bundlinien Bløder stadig er in business på http://www.legeskolen.dk og firmaet bag eksisterer stadig, så forhåbentlig går det godt. Men som du siger, det ville da være interessant at høre fra hende, hvad der er sket siden sidst.

  • Thorborg 27. januar 2009 at 16:31

    Rosenstand, Tusind tak, jeg nyder at gøre det 🙂

    Rasmus, Tusind tak, jeg gør mit bedste 🙂

    Bjarke, det er jeg rigtig glad for at høre, hun var en super rar dame.

    Dbh Martin

  • Elisabeth Due 5. februar 2009 at 07:25

    Hej Martin
    Endnu et godt initiativ fra din hånd ser dagens lys. Klap på ryggen til dig.
    Jeg følger lige opfordringen om at give livstegn fra mig. Jo, jeg eksisterer skam stadig. For at gøre
    en meget lang historie kort, så har du fuldstændig ret i, at man ikke kan sælge noget til nogen,
    der ikke har et erkendt behov for ens produkter. Mine primære kunder er frontrunnere – enten forældre der i
    forvejen var på jagt efter leg-og-lær produkter eller (og dem er der mange af) lærere, der selv er blevet bedsteforældre og ved hvor stor en forskel mit produkt kan gøre. Men hvad så med den andre, spørger du nok dig selv om.

    Jeg har lagt rigtig mange kræfter i at bygge markedet op, og det ser ud til at give pote. Men det er en lang og sej proces – og en total likviditetsdræner….. Læren herfra er den samme: man kan kun sælge et produkt hvis der er behov for det. Min opgave har så været, at finde de eksisterende behov hos mine målgrupper, og så forsøge at bygge videre på dem.

    Ét eksempel: Udvikling af små børns skriftsproglige evner (altså dét at læse og skrive) har ikke været noget pædagoger generelt set intereserede sig særlig meget for (det er nu ved at ændre sig, puha). Til gengæld er de meget optaget af deres faglighed, og mange vil gerne blive mere bevidste om hvordan de i praksis kan lægge bunden til et godt børneliv. Dét har så været mit udgangspunkt; at klæde dem faglig på til at kunne stimulere børnenes sproglige evner. I Københavns KOmmune er det netop blevet et krav, at alle pædagoger skal stimulere børnenes skriftsprog også, men mange pædagoger aner ikke hvordan. Her kommer jeg så ind i billedet 😉

    Dit eksempel (golfsite) med at “provokere” til handling har jeg ikke benyttet mig af, men det skal da bestemt overvejes. Ikke nogen dårlig idé.

    Det var lidt herfra.
    De bedste hilsener fra Elisabeth fra Legeskolen (er netop ved a tlægge sidste hånd på en ny hjemmeside….)

  • Martin Test 5. februar 2009 at 22:28

    Kære Elisabeth

    Hvor er det godt at høre fra dig og fedt at det går dig godt.
    Hvis man virkelig vil, så kan man og det er du bestemt et bevis på. Du har ikke valgt den nemmeste vej, men hvorfor gøre det, når man brænder for det 🙂
    Jeg håber at du får det helt op at flyve, held og lykke med det!

    Dbh Martin

  • Skriv en kommentar