Når man går fra spæd opstart til at lave et “rigtigt” firma, kommer en masse udfordringer.
Personale, finansiering, drift, ledelse og meget andet. Hør min erfaring med Agera og hvad vi gjorde for at få professionaliseret forretningen. Måske kan du finde lidt inspiration 🙂

De bedste hilsner

Martin

 

1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (15 lyttere har afgivet deres stemme)
Loading...
  • Claus 25. maj 2013 at 03:13

    Det forklarer jo en hel del om hvorfor man som partner er blevet behandlet så forskelligt alt efter hvem man taler med.
    Der er mange regler som er blevet brudt og kunderne har betalt for ikke eksisterende leads. Sælgeren lover en ting og bogholderiet får ikke besked om hvad der er aftalt.
    Det kan godt være at man kan få nogle hurtige penge ind ved at love en hel masse, men det hjælper jo ikke at de betalende kunde bliver sure og ikke kommer igen. Det kommer til at skabe problemer. Som der blev sagt så var det svært at få partnere nok. Jeg synes ideen er god, men Agera er for pengegriske og leverer ikke varen og det bliver nok ris til egen bagdel når der skal udvides. Kig på trustpilot og se hvordan dem som får tilbud er glade men dem som gør arbejdet og betaler regningerne alle er kede af den måde de er blevet behandlet på.

    • Thorborg 25. maj 2013 at 03:49

      Hej Claus

      Når man starter en ny virksomhed som Agera, vil der altid opstå uheldige situationer med nogle kunder og vi har helt sikkert haft vores udfordringer. Men vi har også gjort meget for at afhjælpe de fejl der er sket og kompensere dem der har haft problemer. Og som du også kan se på Trustpilot, er der tonsvis af glade partnere i dag og ikke kun kunder.

      Men i dag har vi 500 partnere og rigtig mange af dem fornyer deres klippekortog er glade og tilfredse med servicen, som giver dem flere kunder og sparer dem tonsvis af tid.

      De partnere der i dag ikke er glade og dem er der nogen af, er typisk dem der ikke er skarpe på prisen og ikke er gode til at sælge sig selv. Men de har nok altid haft udfordringer, som dog bliver større når kunderne kan se at de betaler for meget for for lidt.

      Så en service som Agera gør markedet mere gennemskueligt for kunderne og det gør selvfølgelig ondt på dem der ikke har fulgt med tiden.

      De bedste hilsner

      Martin

  • Valentina Albæk 25. maj 2013 at 06:24

    Tusind tak. Det kom på det helt rigtige tidspunkt, hvor jeg virkeligt havde brug for at høre noget i denne retning. Den forrige video var også enormt relevant. Stor tak for alt. Iblandt glemmer man, at en stor facade hos de andre kan snyde.

  • Lars Qvick 26. maj 2013 at 05:17

    Du snyder jo…

    Her sad jeg lige og tænkte “åååh nej… en video om sig selv og sig selv med sig selv…”

    Og så rammer du bare klokke rent, med det du fortæller om…

    Super spændende emner, god vinkel, og rigtig mange ting hvor man bare tænker “nååååh jaaaa…”

    Og jeg tror faktisk det er en af de bedste videoer jeg har set dig lave.

    Det gør ikke noget man bliver snydt… bare det er til den rigtige side 😉

    Tak for en super fed video, Martin

  • Martin Thorborg 27. maj 2013 at 06:36

    Jeg tester lige mit nye Facebook kommentar system 🙂

  • Kristian Ole Rørbye 27. maj 2013 at 06:39

    Yep – det er ret cool. Bruger det selv på http://nordthailand.dk 🙂

  • Maja Olsen 27. maj 2013 at 08:47

    Super….Sendt link til min søn. 19 år og gode ideer men hvordan f.. kommer man godt i gang?

  • Jesper HorsMark 3. august 2013 at 06:50

    Martin Thorborg du er fantastisk! Ydermere stor ros til alle jer bag Agera – godt gået! …fed video… igen! :o)

  • Skriv en kommentar