1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (12 lyttere har afgivet deres stemme)
Loading...

Folk der læste denne, læste også

  • Nikolaj Mogensen 8. november 2010 at 15:44

    Hej Martin.
    Dejligt indlæg, måske også parametrene søgemaskiner og varemærkebeskyttelse skal ind i billedet nå man finder på navne.

    Når vi snakker om navne hvad mener du så om hvorvidt navnet skal være sigende således at det kan finde i søgemaskiner eller om det skal være unikt således at det er fangende og let kan blive beskyttet som varemærket? eller kan man måske tilføje begge i navnet?

  • Thorborg 8. november 2010 at 16:29

    Jeg må lave et indlæg mere om hvordan man finder et godt navn 🙂
    Her snakkede jeg kun barrierer og basisforretningen.

    Dbh Martin

  • Judi Lund Finderup 8. november 2010 at 16:56

    Jeg elsker at finde og købe domænenavne, som passer til det jeg laver, og som jeg en dag måske får brug for. Nogen gange bliver jeg overrasket over, hvad der ikke er taget…
    Mit firmanavn – Stiltjek – er et godt ord, fordi det også er et ord, som efterhånden er blevet et begreb inden for styling og stil i DK. “Har du brug for et stiltjek?”.

    Når, det så er sagt, så kan jeg mærke, at det mere og mere bliver min stillingsbetegnelse og mit navn, der bliver mit varemærke: Personlig stylist Judi Lund Finderup. Det kan jeg godt leve med 😉

    Jeg er også overrasket over hvad der ikke er taget af brugernavne på FB!!!

  • Kim 9. november 2010 at 06:29

    Måske er yksi-kaksi ikke så dårlig endda: http://www.mainstreet.com/article/small-business/marketing/secret-great-brand-names

  • Thomas Grønnemark 27. november 2010 at 10:33

    Hej Martin

    Jeg sidder selv om arbejder med firmanavn til den 2. halvdel af min virksomhed…og jeg må sige det er et knaldgodt indlæg du laver her. Det har givet mig en del inspiration og noget at tænke over…

    Jeg har på fornemmeren, at jeg kommer til at høre det her klip en 8-10 gange : )

  • Vælg et godt navn « Min Egen Virksomhed 10. marts 2011 at 13:41

    […] nedenstående video med Martin Thorborg om firma- og produktnavne – og se kommentarerne på Thorborg.tv. “Der er ingen navne der lyder godt i første […]

  • Skriv en kommentar