Jeg har arbejdet med kundeservice i mange år og her er lidt af mine erfaringer:

De bedste hilsner

Martin

 

1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (7 lyttere har afgivet deres stemme)
Loading...

Folk der læste denne, læste også

  • Jakob Neua 7. juni 2012 at 16:09

    Interessante tanker, helt sikkert noget der kan bruges til noget.

  • NY 8. juni 2012 at 07:42

    Hvis man nu har en større kundeservice, så har man typisk et lille program, hvor man kan registrere. Der er typisk en række med emner, og derefter underemner. Klik og dobbelt klik = registreret.

    Efterfølgende kan der trækkes statistik på det. Det er skide smart, men husk at brug det hvis man sætter folk i supporten til det.

  • Martin 24. oktober 2012 at 06:18

    Endnu et super podcast – virkelig inspireret af dine råd og vejledning!

    Kan dog ikke lade være, at kommentere at der jo faktisk også findes virksomheder der har specialiseret sig i at håndtere større og mindre virksomheders kundeservice…f.eks. mit eget firma “Firma Assistent”.

    Der findes flere firmaer derude, som hjælper virksomheder med deres kundeservice, support osv – således at virksomheden kan fokusere på egne spidskompetencer…

  • Skriv en kommentar