Baresso er en rigtig god kopi af Starbucks, men filmen knækker desværre på et punkt.

De bedste hilsner

Martin

 

1 Stjerne2 Stjerner3 Stjerner4 Stjerner5 Stjerner (12 lyttere har afgivet deres stemme)
Loading...

Folk der læste denne, læste også

  • Kristoffer Hjerrild 13. juni 2012 at 05:12

    Jeg elsker Starbucks og smutter altid forbi når det er muligt af den simple grund at jeg synes det er super hyggeligt/service + priserne er ok. Giver typisk 3,5 – 4 euro

    Jeg synes jo hverken pris eller service er det samme på baresso. Servicen er dårlig og priserne er altså også væsentlig dyrere.. bevares skatter mv. gør det nok svært for dem at have helt de samme priser, men jeg har svært ved at få mig selv til at købe en kaffe til 50 dk og man så ikke engang får et smil med på vejen 😉

  • Niklas 13. juni 2012 at 06:30

    Enig, men det gælder kun i København. Her I smilets by Århus synes jeg personalet altid er glade. Mentaliteten gør en forskel – kom til Århus 🙂

  • Joachim 13. juni 2012 at 06:52

    Du tager Baressos medarbejdere over én kam, og det synes jeg egentlig er fint, for du har ramt hovedet på sømmet, når du siger, at det er ledelsen den er gal med. Hvis bare 2-3 steder ud af 10 er nogle sure medarbejdere, så ødelægger de det for resten. Derfor skal ledelsen ind og præge alle til at gøre en indsats.

    Godt indlæg 🙂

  • Henrik 13. juni 2012 at 08:46

    Du sku prøve at handle i magasin ved juletid.. griner.. anyway.. baresso i lyngby er ret godt, de smiler og sludrer og kommer man der jævnligt ka de også huske dig 🙂 men enig.. dansk kundeservice er ringe mange steder pga dårlig ledelse og ufaglærte ansatte.

  • Thorborg 14. juni 2012 at 01:20

    Her til morgen var den gal igen.
    Kommer ind på Baresso, bestiller min kaffe og jeg er den eneste ved kassen.
    Jeg betaler og så begynder pigerne at sætte varer på hylderne.
    Først efter nogle minutter syntes de at de vil starte med at lave min kaffe.
    Det holder bare ikke .Baresso mangler virkelig en god kvalitetskontrol og dertil noget ledelse der forstår at motivere i de enkelte kaffebarer.

  • Claus Møller 14. juni 2012 at 05:31

    Helt enig. Jeg er selv “Amerikaner” og har fået ALARMTEK til at give samme service som man ville forvente i USA.
    Det har gjort at vi får mange nye kunder fra referencer, nuværende kunder anbefaler produktet fordi service og produktet er helt i top og over forventning.

  • Johans 14. juni 2012 at 16:15

    Har tabt meget for dig hvis du er venner med Kasper Basse

  • Peter Møller 15. juni 2012 at 16:37

    Jeg er ret enig – Baresso er bare ikke det samme som Starbucks.. Til gengæld synes jeg nu også kvaliteten kan svinge lidt alt efter hvor du er på Starbucks henne.

  • Henrik S. 22. juni 2012 at 05:25

    Hey Suresen få dig et realt problem og ellers prøv Baresso i Lyngby. Dejligt stede med et meget engageret, venligt og smilende personale. Hvilket jeg også synes jeg oplever i andre Baressoer. Med hensyn til din vens Joe & the Juice, ja der har jeg været en gang, det er nok lige for hipster hat og høj musik til mig.

  • Casper Jensen 23. juni 2012 at 15:48

    Fed video. Du har selvfølgelig ret igen!
    Jeg kender ingen af de steder der bliver nævnt i videoen – men jeg er jo også en Jyde, med stort J.
    Go’ aften til jer alle! :-).

  • Baresso har lært noget? Tog de sociale medier alvorligt « John G. 7. juli 2012 at 13:42

    […] en videoblog kaldte Thorborg Baresso for en god kopi af Starbucks, men på visse punkter, blandt andet imødekommenhed og kundeservice, knækkede filmen. Han […]

  • Skriv en kommentar